onsdag 3 november 2010

Jag vill oxå ha ett nytt täcke!

Hejsvejs! Nu är det inte lätt att hinna skriva. Det är skollov och många barn är det som vill rida. Det spelar ingen roll vad det är för väder, ut i ur och skur! Igår tyckte jag inte att vädret var så mysigt. Jag stod och hukade mig i regnet och blåsten så M tyckte jag såg så bred..... ursäkta, bedrövlig ut ska det va´, så hon tog in mig i stallet fast jag hade täcke på. Det var faktiskt ganska skönt! Jag tycker bara att hon ska slänga det där gamla täcket jag har för det håller inte riktigt tätt. Hon kan gott kosta på mig ett nytt täcke, den där snåljåpen! Whitney har minsann fått ett nytt så det så!!! Idag ser det ut att bli ganska hyfsat väder, vi ska få vara i en hage där det finns lite gott grönt gräs kvar. Det ska bli fint!

Inga kommentarer: