torsdag 27 maj 2010

Maskrosor är gott!

Hej hej! Nu var det ett tag sedan. men det är så långt att gå nuförtiden, jag är ju i hagen vid blå huset på sommaren. Ja, tänk att det blev sommar till slut! Det är så gott med allt gräs och för att inte tala om maskrosor! MMMMM, M flinar åt mig när vi ska gå till hagen för jag stannar överallt och äter, så det sticker ut gula maskrosor ur munnen på mig hela tiden! Idag har jag varit ute på en liten pensionärstur med Biggan, M och Tippen, det var lugnt och skönt och trevligt! Valle har varit ute och flängt med M i vagnen, han var helt stollig och sparkade bakut! Skönt att det onda i hans hovar har gått över, han fick en liten släng av fång, så han har fått vara inne och äta hö några dagar. Valle har fått två nya människokompisar som ska komma ibland och ta ut honom på lite äventyr. Jag vill oxå ha någon som kommer och tar ut mig, ja just det, det ska ju Biggan göra kom jag just på! Coolt! Jag har förresten fått skor på mig igen så nu är det bara ut och springa!

Inga kommentarer: